11/12-2011, 12 dagar kvar till min 18 års dag.

Jag har ont i ett finger. Jätte ont! Men jag vet inte varför, jag hade inte ont när jag gick och la mig igår men nu gör det helt plötsligt jätte ont. :( Kan inte röra det utan att det gör ont.
Igår var jag hos min moster eftersom hon fyller år idag och inte ville fira på en söndag. Det var väldigt roligt, mycke prat i mun på varandra och mycke skratt. Min kusin Carro hade gjort två stycken cheescakes och för första gånge så tyckte jag att de var gott, tycker inte om när det smakar philadelphia och det gjorde dom inte. :)
FAN! Skulle lägga in bilderna från min systemkamera men nu lyckas jag inte få bilderna att visas... jag vet inte vad jag ska göra, största delen av bilderna funkar men sen helt plötsligt så går det inte längre.. alla bilder som jag tog i fredags är borta. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0