12/12-2011 11 dagar kvaaaaar!

Nu är vi inne på slutspurten för den här terminen, på fredag är det dags för skolavslutning och imorn har jag ingen skola vilket betyder att jag bara har 3 lektioner kvar den här terminen. AWESOME!
Jag och Angelica bokade in julklapps-shopping på tisdag nästa vecka så det blir najs, så hoppas jag att jag hittar allt som jag behöver......  Har inte köpt en enda julklapp än och vet bara vad jag ska köpa till en person, om man inte räknar med födelsedagspresent till Johan.
Nu ska jag läsa Therese Raqin eller va den nu heter, ska ha läst ut den till på onsdag och har inte börjat än. I'm awesome.

Kommentarer
Postat av: Angelica

YEAAAAH!!!!

2011-12-12 @ 19:33:16
Postat av: Angelica

Okej först såg det ut som om grisarna gjorde något dom inte skulle göra... host men sen såg att dom bara låg i en stor hög på varandra...

2011-12-12 @ 19:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0