16/12- 2011. JULLOV!

Känns as konstigt, när vi var påväg till tåget efter avslutningen så konstaterade vi att för två år sen (vi skippade avslutningen förra året) så var det snöstorm när vi skulle hem. Och nu är det fortfarande plus grader!
Alla säger att snön kommer komma senare och att den kommer ligga till typ april men vet ni vad.. det tror inte jag! Jag tror att det kommer bli en ganska varm och grå vinter. Visst, lite snö kommer det att komme men det kommer inte att bli lika extremt som de senaste två åren. Förhoppningsvis är det bara snö under jul och nyår men jag tvivlar....
Om exakt en vecka fyller jag 18!
Jag ska gå och träna om en timme. För första gången på typ en månad, det kommer bli smärtsamt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0