8/12-2011

Om 15 dagar fyller jag 18. Jag har aldrig längtat så här mycket till en födelsedag och aldrig hatat att jag fyller år så sen på året som i år. Jag vet att det inte är typ mindblowing att få gå ut men alla ni som fyller år sent på året förstår mig när jag säger att det är så sjukt irriterande att inte FÅ gå med kompisarna när de ska ut.
Nog om det.
Jag överdrev lite igår när jag skrev om att jag var med i tidningen, det är ett minimalt foto med en kort text men jag hörde inte när tjejen som intervjuade sa att min bild och mitt namn skulle va med i tidningen så jag blev lite förvånad när min syster ringde mig.
Imorn bär det av till fotografiska, det ska bli kul eftersom jag har velat se den utställningen i typ över en månad. Sen på kvällen blir det middag med pappa, syster, bror och min hysteriska och galna farmor som tycker att de är alldeles för jobbigt att fira sina barnbarns födelsedagar var för sig så hon klämmer in alla på en kväll. Underbart.
Sen ska jag i alla fall träffa några kompisar så det blir rooligt.
Ber om ursäkt för detta långa inlägg men det var mycke att säga. Läs eller titta bara på bilderna. Doesn'r really mather.
Jag bjuder på lite av Stockholms skärgård, tog bilden när jag, Stina och mamma va påväg till Riga i somras.
Och en bild på en av korna vi träffade när vi var i Båstad i somras. Jag tror att det var min kusin som skämtade och sa att arla måsta ha sin årliga konferens när vi åkte förbi en stor grupp med svart-vita kor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0