Helluuuuuuuu

De senaste dagarna har jag inte gjort nånting typ... eller joo, jag har handlat upp alla pengarna jag fick i födelsedagspresent och julklapp. Nästan i alla fall. Okej, en del av dem. Snart kommer typ allt vara borta eftersom jag ska byta datorn jag fick till en som är lite bättre.
Jag har köpt fem nya filmer och två eller tre till är påväg hem till brevlådadan tillsammans med sex and the city boxen. (jag har velat ha den i flera år och nu var den på rea så jag passade på.) Jag har även köpt en superlila klänning och två nya stickade koftor. Allt på rea såklart. Och juuuuste, jag köpte tolv nya champagne-glas på ikea för bara 18 kronor! (6-pack för 9) FATTA VILKET RÅN!!! Man fick bara köpa 2 stycker per kund tråkigt nog...
Annars har jag fördrivit lite tid med att kolla på Star Wars. :) Jag har även kört en del bil. :) Inte så mycket teoriplugg däremot.... Stygg Anneli!
Nyår kommer att spenderas hemma hos Angelica med vänner. :)
Nämnde jag att det är blu-ray? Vilket betyder jävligt bra kvalité för att vara gjort på 70-80 talet.
Har inte sett de nya filmerna än så därför kan jag inte kommentera deras kvalité. 
Menyn är btw ascool.... I'm such a dork.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0