Roligt roligt

När jag loggade in alldeles nyss så började jag med att gå in på översikt och blev då glatt överraskad över att se att jag hade 6 nya kommentarer. Och alla var från människor som jag inte känner så snacka om att jag blev förvånad. Jag fattade ju såklart att min blogg måste ha kommit upp på blogg.se när jag publicerade mitt senaste inlägg men det var väldigt kul i alla fall. Jag hoppas att någon av de som klickade på min blogg gillade den och fortsätter titta in då och då.
Jag bjuder på en knäpp bild av Tindra. I böjan när jag fått kameran gjorde jag det dumma misstaget att fota henne med blixt så nu är hon super rädd för kameran och springer iväg så fort jag sätter den framför ansiktet.

Kommentarer
Postat av: liii

vad är det för ras?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0