160kr rikare

Inte jätte mycke pengar men fan. Det är bättre än ingenting!
Nu har jag fått talet och buddismen avklarade i alla fall och det är feeeett skönt!
Jag läste även de sidorna som vi har i engelska till på måndag, för en gång skull väntade jag inte till sista minuter. :D STOLT!
Men till lite roligare ämnen, imorn är det första december vilket betyder att nedräkningen kan börja, jag vet att den redan gjort det i och med första advent, men det här är ett annat ljus som man får tända och för varje dag brinner det längre och längre ner medan siffra efter siffra försvinner. Så jävla mysigt!
Nu ska jag äta middag framför TBBT, :)
Under julen så äter man förutom godis, kakor, lussebullar och julmat även en väldans massa nötter. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0