Ännu ett lov som passerat då man knappt tittat på skolarbetet som man planerat att göra.

Awesome.
Jupp, det är allt jag kan säga, jag har typ ingen ångest över att jag inte pluggat vilket egentligen är riktigt illa men det kan inte hjälpas. funderar på att typ sitta kvar i skolan efter engelskan imorn och jobba ikapp innan jag ska dra till jympapasset på friskis som börjar 16.30, det skulle kunna funka, alternativt att jag sätter mig på biblan i berga, låter mer frestande, då kan jag ju jobba lite på projektarbetet och ha full tillgång till en massa källor. Ojoj, här flödar ideerna, får se hur det blir imorn. Det tråkiga är att jag inte har gjort engelskaläxan. Får väl läsa lite på tåget imorn. Standard.
Jag var på bio idaaag, den var Awesome! The three musketeers, totaly awesome. och jag märker att mitt konstanta tittande på HIMYM börjar ha sin inverkan, jag börjar föreställa mig att folk ska säga det hela tiden och det var speciellt jobbit under filmen eftersom man inte direkt använde det ordet på 1600 talet då filmen utspelar sig.
Där har ni det mina vänner, Annelis dagliga i-lands problem.
Awesome
Och ja, han till vänster (för den som tittar på bilden) är faktiskt han som spelar Mr. Darcy i stolthet och fördom från 200.... nånting. Han var Awesome.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0