Återigen ett slut på en bokserie

Som man längtar efter den sista boken, man vill alltid veta hur historien som man är så kär i slutar men när den väl kommer blir det så konstigt. Det är liksom slut, ingen mer bok att vänta på. Jag tänker inte säga vad jag tycker om boken nu när jag läst ut den för jag vill att alla ska skaffa sig en egen uppfattning och inte påverkas redan innan de börjar läsa. Men det är jobbigt ska ni veta, jag är en sån där jobbig typ som kan diskutera böcker, eller filmer för den delen, hur länge som helst och som alltid vill prata om det jag läst och sett. Jag får helt enkelt bida min tid tills mina kära vänner har läst boken och är redo att dela med sig av sina åsikter.
Haha, fett seriöst.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0