-Fruktan för ett namn ökar fruktan för själva saken.

Gissa vem som sa det!
Bakdag idag. Jag mamma och Stina ska baka inför första advent som är om exakt en vecka. Det bli pepparkakor, glöggpepparkakor (smakar lite som pepparkakor men är lite tjockare, mindre, formas inte med pepparkasformer och har russin och mandlar i sig. ASGODA) och lussebullar.
Jag har nu fått lite plugg bakom mig, har nån grej kvar att skriva på graffitin men kan inte komma på hur än. Som om ni bryr er. :P
Mamma lugnade i alla fall ner sig igår och när vi åkte hem från moster fick jag köra. Just so you know.
Bilden tog jag på midsommarafton i somras. (Med mobilkameran)

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag känner igen det där! Får för mig att det var Dumbledore som sa det...? Eller är jag helt ute och cyklar?

2011-11-20 @ 13:27:57
URL: http://tjenarekompis.blogg.se/
Postat av: Anneli

Jajamensan Frida, det var käre Albus Percival Wulfric Brian Dumbledore som sa i det i första boken.

2011-11-20 @ 18:55:52
URL: http://anneliang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0