HAHA, in your face.... and my.

JAG ÄR KLAR! Det är fan sjukt, trode aldrig att jag skulle bli det. Och okej det blev ingen storsatsning men what the fuck! vg är också ett bra betyg. Det är bara så jävla skönt att ha det överstökat så att jag inte behöver sitta där på måndag och stressa ihjäl mig, inte för att jag skulle ha gjort det med årets skoltrötthet men why risk it lixom.
Vi hade strömavbrott i halva åkersberga idag, det var lite intressant eftersom jag var på friskis mitt uppe i ett jympapass när allt helt plötsligt blev kolsvart, såg inte ens handen framför ansiktet, vågade inte röra mig eftersom jag då helt klart skulle gått in i någon eller ännu värre, en vägg och gjort illa mig. Asså, fan va hurtiga dem är som håller på med de där jympapassen, de tända några stearinljus och en ficklampa, satte på musik på mobilen och fortsatte passet. Jag var med i typ två minuter sen så tänkte jag fuck it, jag drar hem, och så gjorde jag det.
När jag kom hem tog mamma fram stormköket som stod i klädkammaren efter att jag använde det när jag var och vandrade med mes amis förra sommaren och så kokade hon soppa medan jag duchade med några ljus som enda ljuskälla. Efter att strömen varit borta i knappt en timme så kom den i alla fall tillbaka och allt blev normalt igen. Happy endings you know bro.
Later bros. I'm awesome.
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0