HIMYM

Anledningen till att jag inte pluggar just nu. Jag var fett bestämd idag när jag pratade med Angelica om plugget, typ snacka om hur mycket vi har att göra och att jag minsan ska plugga idag och massa skit. Det hände ju inte, istället har jag ätit massa chocklad och godis så nu mår jag fett illa. Slutar alltid med det när jag attakerar godispåsar.
Jag gick in på en gammal kompis blogg idag, har tittat lite i den de senaste månaderna och hon hade gjort en video där hon är med vänner och lite grejer och jag kom fram till en sak. Även om jag bara har sett henne en gång de senaste tre åren typ så saknar jag henne. Det känns lite wierd efter så lång tid och jag tror inte att hon sankar mig direkt men så är det i alla fall och jag kände för att skriva ner det. Fett depp. :P Men det är alltid tråkigt när man tappar kontakten med någon som man var nära vän med, även om vi knappt pratade de sista halvåret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0