I beg your pardon, I never promised you a rose garden.

Mysig dag, var olydig och skippade pa för att åka hem med Angelica som hade bilen och vi hade ett "romantic moment" som hon kallade det i bilen när vi såg den stora månen med en rosa bakgrund och den mystiska dimman som kröp fram över ängarna vi passerade, star wars gubben som hängde i backspegeln och stirrade på mig förgyllde stunden ytterligare. Senare träffades vi igen, (asså jag och angelica, inte star wars gubben) den här gången var även Jan, Robin, Sandra och Lukas med och vi gick till golden för att äta. Efter det skrattade jag så jag fick ont i magen och trodde att jag skulle ramla och vi besteg hackstabacken för den fina utsikten. Angelica och jag upplevde effekten av karma på vägen ner när vi båda ramlade. Jag fick en massa taggbollar på ena skon och benet. INTE kul.  Men sen blev det i alla fall lite varm chocklad hemma hos Angelica innan vi begav oss hemåt i kylan. Japp där har ni det, en lång utläggning av hur min kväll såg ut, jag anade att ni höll på att spricka av nyfikenhet så jag delade med mig.....
Okej, börja med att föreställa er månen större och närmre.
Sedan klipper ni ut månen från den andra bilden och klistrar in den till den här himlen så kan ni se hur det såg ut när vi for längs Nortäljevägen och 276:an.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0