I've got jeans to tight it's all to loud, my feat can't hear the orders from my mind.

Rolig dag idag. :)
Först träffade jag min gamla kompis Linnea i centrum för att käka lunch, vi satt och pratade och skrattade tills det var dags för mig att sticka och hämta Mikael från skolan. Linnea är en sån där person som man alltid har kul med oavsett hur lång tid det har gått sen man sist sågs, det är alldrig några pinsamma tystnader vilket är väldigt skönt! :)
Idag cashade jag dessutom in 300kr på jobbet så nu är jag verkligen fett glad men hinner inte skriva mer för jag tror snart att maten bränns. chiao!
Jaaa, det är ett skärp som hänger på väggen bakom mig, fråga inte varför....
Juste jag köpte för övrigt en ny tröja idag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0