Life is a box of chocolate and my name is Forest Gump.

Nu har jag varit på engelska lektion och sitter i soffan för att ta mig an filosofin men fan va jobbigt det är! Egentligen borde det inte vara det, jag ska ju bara skriva ner det som jag ska säga imorn men det går lixom inte. Istället har jag läst Angelicas tal, mitt eget tal, redigerat mitt eget tal och gått in på facebook och nu bloggen. Inte okej Anneli, det är tur att klockan är så lite, annars hade jag varit helt screwed.
Later.
Det snöade lite igår... Tur nog så var det bara snöblandat regn så de la sig inte, men det har varit många frusna vattenpölar som man gått förbi idag. Det bådar inte gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0