Lite hjälp för framtiden

Nu mina kära läsare ska jag ge er ett råd som kan hjälpa er i livet.
Om ni ska träna så råder jag er att så gott ni kan undvika att träna så att det enda stället ni får träningsvärk är i vaderna. Det är så jävla jobbigt, man kan typ inte gå normalt och det blir så konstigt när det är det enda stället man har ont i...
Sådär, nu har jag hjälpt er att ta er igenom livet lite lättare och det är dags för mig att sätta igång med lite plugg. Jag måste skriva klar graffitiuppsatsen som skulle varit klar efter lovet. Och sen har vi ju två prov i veckan.
Underbart.
En bild från Båstad där jag var i somras tillsammans med Mami, Syster, Moster och Kusin. Jag var ute med hunden en dag och gick upp på rullstensåsen. Utsikten var jätte vacker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0