My heart is oldered and nothing can ease the pain, I'm falling into something I'm scared, it's all about her and I can't believe myself, I behave like little girls it's unfair.

Asså, jag vet att mina rubriker är lite långa ibland men vill man skriva ner ett stycke i en låt så vill man. Okej?! DEAL!
Skola idag, lovely. Känner mig inte riktigt taggad, men det måste göras och jag har även kommit fram till att jag inte pallar släpa på min datorn sååååå, jag åker hem direkt efter skolan och då kanske det blir lite plugg hemma men det är högst otroligt. Får se om jag lyckas tvinga mig själv eller inte. Jag ska strax rulla ur sängen och få på mig lite kläder innan det är dags att borsta tänderna och gå till tåget. Can't wait......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0