När man väljer att jobba med non-fiction log istället för annat plugg så är det andra plugget riktigt jobbigt.

Det är filosofin som ska vara klar på tisdag som jag skuter på att göra...
Jag var jätte duktigt igår, efter att ha tittat på kröningen av årets Lucia i åkersberga (tråkigt nog så blev det inte Angelica) så köpte jag födelsedagspresent till min lillasyster som fyller år om exakt en vecka vilket gör att ett litet stressmoment nu är borta. Jag tänker inte skriva vad jag har köpt ifall hon av någon anledning lyckas hitta den här bloggen. :)
Det jag verkligen vill göra nu är att titta på HIMYM men det går inte för jag har nu tittat ikapp alla avsnitt och måste vänta tills nästa tisdag för att få sen nästa. :(
Jag kanske borde ta tag i fucking filosofin nu.
Det kommer säkert sluta med att jag tittar på nån annas serie, typ TBBT.
Jag tittade på senaste Merlinavsnittet medan jag åt frukost i morse, fett spännande, jag längtar till nästa vecka så jag kan få se nästa.
Idag är det Första advent :) Jag kommer att dricka glögg och äta pepparkakor ikväll, antagligen en lussebulle också. MUMS!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Fett med najs med första advent ju!!!!! Jag såg dig i la public men inte efteråt :( men vi kanske syns imorn... det är måndag morgon.... funderar på att skippa.... aja ciao

2011-11-27 @ 23:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0