Plugg-date med Angelica

Trevligt fredags-nöje, plugg-date med Angelica, vi sitter kanske mest och snackar men lite plugg ska vi nog få gjort, dricker lite cider och ska äta lite chockladbollar för att hålla humöret uppe. :P Det är etik-tentan som är på agendat ikväll, den ska va inne på tisdag så det är nog dags att ta tag i den nu. Imorn ska jag in till stan med Annabanana för shopping och fika, sen ska jag på bio med pappa och co. vi ska se Tintin filmen. Meeeeeen nu är det nog dags att återgå till plugget. :(
En fin liten bild på Frida från fredagen då jag hade min Halloweenfest, det var strax innan gästerna kom som hon och Madde lekte lite med min kamera.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Guuuuud vad vi pluggar... fin bild :D

2011-11-11 @ 20:36:58
Postat av: Frida

Asså usch palla plugga en fredagskväll... jag kan tänka mig att det blir mer snack än verkstad haha!

Och jag håller med, fin bild haha! :D

2011-11-11 @ 21:45:58
URL: http://tjenarekompis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0