Skoooor

Idag har jag varit med mamma i arninge och letat presenter till två av mina kusiner och min morbro. Då hittade jag även lite grejer till mig själv, nämligen två par nya skor och en pyjamas. Jag använde min mormors skor hela förra vintern och jag kände att det var dags att hitta nya, jag kommer nog att använda mormors lite i år igen men nu har jag i alla fall lite att variera mellan.
Det var jag som körde bilen eftersom jag antagligen kommer köra upp i januari. Men jag är inte lika säker på det längre för jag och mamma hamnade i största grälet på väg hem och jag tror inte att hon vill köra med mig nå mer nu. :( Hon tycker att jag är för uppkäftig. Antagligen har hon rätt men jag kan inte hjälpa det, det kommer automatiskt. Inte själva uppkäftigheten men jag vill alltid förklara hur jag tänkte när jag gjort något och jag antar att hon inte gillar det. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0