Tisdagen den 22/11 2011. 1 månad och 1 dag tills jag fyller 18. Exakt två månader tills jag har körkortsprov.

Idag hade jag betygsamtal på filosofi. vg rakt igenom där. Som jag visste och jag är inte ledsen men kan ändå ana den där betygsbessatta Anneli som tycker att det känns lite surt. DEAL. :)
Idag var jag på bartenderutbildningen som vi fått i samband med att vi boka skiva och flak och det var kul. Vi fick kasta fejkflaskor i luften och blanda drinkar som inte var drinkar utan färgat vatten men vafan, nu vet man ju i alla fall hur man gör! :)
Innan så käkade jag och Angelica på mackedonken, jag åt nuggets förr första gången på flera år, det var fett gott! Sen köpte vi chai-latte på espressohouse, det var också jättegott eftersom jag inte druckit det på nästan ett år. Vi köpte en maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaassa godis också och även det var jättegott även fasst jag åt det för bara några dar sen senast. :D
Nu ska jag sova, men först måste jag kolla hur vi ska gå imorn... eller idag. (fett lite sömn jag kommer få!)
Asså, vi ska till en synagoga inne i stan och jag vet inte exakt vart den ligger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0