2 veckor. 14 dagar

Shitt asså! Jag vet att jag säger det alldeles för mycket men det är fan så jag känner just nu! Om exakt två veckor så sitter jag antagligen vid den här tiden med betygen i ena handen och en tårtbit i den andra. Och mössan på huvudet såklart, förhoppningsvis blöt i håret efter en dusch och inte öl..... Jag kan fan inte fatta det, om två veckor kommer jag inte längre att vara en gymnasieelev. Sjukt konstigt. Men nu måste jag plugga, efter måndag är det över och jag behöver då inte plugga något mer alls, om jag inte vill.
Mössan på bilden är Angelicas, (våra är exakt lika dana förutom namnet som står på andra sidan märket.) (Jag är hennes lilla copycat... :P) Bilden är tagen av Kimberly. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0