20/5 2012

Bläääfyuschjobbigthemsktblääääääää!!!
Jag har haft sjukt svårt att sova hela natten, det började med att jag var så täppt i näsan att jag inte kunde somna och sen vaknade jag från och till hela natten pga att det gjorde ont i halsen och klockan fem vaknade jag helt och bläää, det gjorde ont och var jobbigt så det slutade med att jag gick upp och kokade en kopp te för att det skulle bli bättre. Det blev väl inte jättemycket bättre men den varma drycken lugnade ner mig i alla fall så jag kunde somna om. :( Nu sitter jag är och försöker skriva klart religionen medan halsen värker. Ska nog koka mig en till kopp te. Egentligen vill jag bara vara ute i det härliga vädret men nej, jag måste skriva klart det här. Imorn, då jävlar kan jag göra vad jag vill för då är allt skolarbete klart. (Om jag inte får ett mail från Camilla som säger att jag måste göra ngt till litteraturvetenskapen)
Jag ber om ursäkt för mina tråkiga plugg-inlägg, det är bara det att det är det som mitt liv handlar om för tillfället.
I'll see you on the other side...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0