27 dagar

Jupp, om exakt 27 dagar tar jag studenten. Sen är det inget mer plugg och den dumma klassen jag går i kommer bara vara ett minne som jag inte behöver tänka på.
Asså, jag menar inte att min klass är helt kass men asså den är väldigt oföränderlig. Jag har lixom försökt snacka med folk och så men asså det har fan inte gett något resultat, hade lixom varit kul att ha en massa vänner i klassen men jag har snarare färre vänner i den nu än vad jag hade i etttan och det suger ju lite. Känns som att de problemen jag hade förra året har gjort att alla slutat bry sig. Utom underbara Angelica då, och nu snackar jag ju bara om de i klassen, mina andra vänner är bäst! (eller vadå "andra"...)
Jaja, om 27 dagar är det över och jag behöver som sagt inte oroa mig över det längre, jag är en schysst person och det är synd att inga i klassen ville se det men vafan, jag gråter inte över det även om det hade roligt att kunna behålla kontakten med fler än bara en.
Förlåt för depp-inlägget, de senaste dagarna har varit helt underbara egentligen, valborg var awesome även om jag blev lite för full och mösspåtagningen var också väldigt nice och sedan dess känns det som att jag, Angelica, Kimberly och Sandra har blivit ännu närmre vänner, dom är så jävla fantastiska människor! :)

Kommentarer
Postat av: Angie

Heeeeeeeeeeeeeeej duuuuuuuuuu har ju börjat blogga igen!! awesome!!! du är underbar!! och klassen suger det vet ju alla... ehm vi två iofs men va fan :p helgen (med måndagen) var awesome och allt är bara så jäkla awesome!!!! helgen kommer bli underbar och vi kommer bli snygga som faen till om 38 dagar!!!!! :D :D

2012-05-03 @ 22:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0