Aaarghh!!!

Jag är så jävla arg på min religionkunskapslärare! Igår såg jag att jag har prognosbetygen g och då mailade jag henne och frågade om varför det var så och idag svarar hon att jag måste komma till skolan idag för att kolla på en film till en uppgift som jag måste göra för att höja mitt betyg. Visst, det hade varit helt okej om hon hade mailat mig lite tidigare om det och att jag inte hade behövt fråga henne om betyget!! Det är så jävla dålig stil, hur ska jag kunna veta vilket betyg jag fått på en uppsats som vi inte har fått tillbaka än?!!!!! Sen mejlade jag henne och frågade om jag kunde få själva uppgiften och hon sa att jag minsan redan hade fått den men att visst jag kunde få den igen. OM JAG REDAN HADE FÅTT DEN HADE JAG JU FÖR FAN INTE FRÅGAT!!!!!!
Tydligen är jag inte den enda som är arg och frustrerad över hennes dåliga information utan många skiter i att göra uppgiften bara för att hon har varit så jävla dålig.
Har nu fått ut lite av min frustration, nästa inlägg blir gladare hoppas jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0