Fredag 18/05 2012

Igår var det skiva, från början var det lite tråkigt eftersom dansgolvet var helt tomt men efter ett tag (antagligen då folk fått i sig lite dricka) började de ta fart och till slut var dansgolvet rätt fullt och då vart de genast mycket roligare, vi dansade och hade de nice. Kom hem vi tre inatt och klockan nio vaknar jag av att mammas telefon ringer. och ringer och ringer och ringer och ringer. Till slut fick jag gå upp och svara eftersom jag blev helt galen. Det visade sig att mamma hade åkt till ica för att köpa hårfärg till min lillasyster och glömt mobilen hemma. Skitkul.
Men nu är jag pigg och glad iaf och har dessutom fått en del plugg gjort. Ska bara skriva en resultatdel och sen har jag bara en uppgift kvar att göra under min gymnasietid.
Dags att återgå till plugget, ska träffa the gang sen för att snacka spanien så jag måste jobba på så att Angelica inte skäller ut mig. :)
Snart har det gått två år sen vi var här. Mycket har förändrats sen dess.... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0