Loppis

idag var jag med några vänner på en loppmarknad och där hittade jag en jättefin klänning för 20kr och ett par snygga solglasögon för en tia, jag köpte lite böcker också men sånt är egentligen inte värt att nämnas...
Igår var jag i Kista med min mamma och syster för att gå på bio, innan han vi springa in i ett par affärer och jag lyckades hitta de perfekta studentskorna! Dom är ashöga men fan va snygga de är och därför känner jag att jag måste lägga upp eb bild på dem här nedan.
Filme vi såg var "the woman in black" men Daniel Radcliffe, jag trode att det skulle vara askonstigt att se honom i en annan roll än harry potter men han är en sån bra skådis att det alls var konstigt. :) För övrigt satt jag typ och skakade genom filmen, den är fett läskig för någon som inte är van att se skräckisar. (min syrra kollar ofta på det och hon tyckte inte att den var så jätteläskig)

Kommentarer
Postat av: Kimberly

Asläckra!!!! :D



Och ja, Radcliffe knäcker i The woman in black. Jag skakade, rös, skrek - fy farao vilken läskig film :)

2012-05-07 @ 13:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0