Måndag 14/5 2012

Måndagar är inga spännande dagar har jag kommit fram till. (wow, big revelation huh?) Man är oftast trött eter helgen och man gör ingenting speciellt eftersom det är första dagen på veckan. Det mest spännande som hänt idag är väl att vi hade en lärare som kom och provjobbade på engelskalektionen och att vi sedan fick bedömma henne inför rektor (inte henne dårå).
Ah, juste jag fick ett sms från min brorsa där han berättade att han, jag och vår lillasyster ska gå på bio i veckan så då blev jag såklart lite glad. Jag tycker om att umgås med mina syskon när vi inte bråkar och jag älskar att gå på bio så det kommer bli najs.
Juste, jag har kanske inte sagt något om Avengers som jag såg i fredags, den var bra! :)
Vi tar studenten om 16 dagar, det är lika lång tid som vi sedan kommer att spendera i spanien. Jag börjar känna lite panik, vet inte varför men det känns som att jag inte kommer att hinna klart med allt skolarbete. Lite konstigt eftersom man inte får lämna in något efter måndag nästa vecka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0