Tisdag 28/01 - 2014

Sitter och glor på being human, standard för mig att sitta med en serie...
Har precis avslutat en skoluppgift och känner att jag har åstakommit lite idag för en gång skull! Besökte en bostaduthyrare för att ställa frågor om hur man kanske kan få tag på en bostad tidigare men det gav tyvärr inte så mycket. Jag har även varit och tränat för första gången på två månader och utan att ha någon att träna med. Blev imponerad av mig själv. 
 
Huvudet snurrar fortfarande av tankar dagarna långa och jag vet inte riktigt vad jag ska göra av dom.. Jag är lite förvirrad och vet inte hur jag ska hantera det. Inte finns det någon lösning heller. Och jag kan inte riktigt förklara dom tillräckligt för att prata med någon kompis om det heller. 
 
Så, där har ni mitt liv i ett nötskal. serier och förvirring. Det löser sig till slut, eller så blir huvudet för fullt och gör att jag kan skjuta ifrån mig dem till slut. 
 
Tankarna alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0